تولید کننده و فروشنده ظروف یکبار مصرف کاغذی،چاپ لیوان کاغذی متناسب با سلیقه مشتری

آمار مطالب

کل مطالب : 30
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 117
بازدید سال : 561
بازدید کلی : 1160

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چاپ لیوان کاغذی و آدرس chaplivankaghazi-sabzcup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف
نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 سبزکاپ

 

لیوان یکبار مصرف در زمان‌ های گذشته، قبل از لیوان یکبار مصرف کاغذی ساخته شده بود و در سال ‌های اولیه قرن بیستم شروع به کار کرد. لیوان یکبار مصرف کاغذی و لیوان یکبار مصرف پلاستیکی به دلیل عدم نیاز به شستشو به صرفه‌ جویی در مصرف آب کمک می‌کنند؛ گرچه تأثیرات آن ها بر روی محیط زیست به صورت همه جانبه مثبت نمی‌ باشد. هم لیوان یکبار مصرف کاغذی و هم لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دارای مزایا و معایبی هستند.

استفاده از ظروف یکبار مصرفی که از مشتقات نفتی تهیه شده ‌اند، به دلیل آلودگی ‌های زیست ‌محیطی، با مخالفت‌ هایی روبرو شده است. امروزه ظروف یکبار مصرف با پایهٔ گیاهی (سلولوزی) در حال جایگزین شدن با ظروف پلاستیکی است.

به علت محدودیت های فیزیکی و شیمیایی ظروف سلولوزی ، این روند بسیار کند و گاهی متوقف شده است. البته اضافه شود در سال های اخیر با نظارت وزارت بهداشت و قانون اجباری حضور مسئول بهداشت یا شیمی در آزمایشگاه کارخانه، کنترل بیشتری بر روی سلامت و بهداشت تولیدات یکبارمصرف صورت گرفته است.

توصیه می شود که از مصرف نوشیدنی های داغ و گرم در ظروف و لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف خودداری شود. برخی از کارشناسان معتقدند که در اثر گرما ممکن است برخی از مواد شیمیایی و سمی و سرطان زا  از محصولات پلاستیکی وارد محتویات نوشیدنی و سپس به بدن فرد وارد شود و زمینه مناسبی را برای ابتلا به انواع سرطان ها ایجاد کند.

تولید ظروف یکبار مصرف به خصوص نوع کاغذی آن بسیار سودآور است و در آینده ‌ای نزدیک نیز گسترش بیشتری خواهد یافت. با این همه نمی ‌توان از حرکت‌ هایی که برای تولید ظروف یکبار مصرف با مواد اولیه گیاهی می ‌شود نیز غافل بود.

یک کارشناس بهداشتی در خصوص موارد استفاده از ظروف یکبار مصرف، معتقد است که هر نوع از ظروف یکبار مصرف مناسب استفاده خاصی است، به طور مثال: «ظروف یکبار مصرف شفاف و بدون رنگ تنها برای غذا‌ها و نوشیدنی ‌های سرد مناسب هستند. ظروف یکبار مصرف سفید و فوم ‌دار برای مواد‌ غذایی سرد، گرم (با دمای پایین حدود ۶۵ درجه سانتی ‌گراد) و مرطوب مناسب هستند.

برای مواد‌ غذایی داغ ترجیحا از فویل‌ های آلومینیومی استفاده شود.» او همچنین با تأکید بر اینکه لیوان‌ یکبار مصرف کاغذی از لیوان های پلاستیکی بسیار مناسب‌ تر هستند می ‌افزاید: «از لیوان‌ های مقوایی (سلولزی) برای نوشیدن مایعات داغ استفاده نمایید.»

در بین ظروف کاغذی، لیوان یکبار مصرف کاغذی پرکاربردترین آن ها به لحاظ میزان استفاده است. بیشتر لیوان های کاغذی برای یک بار استفاده طراحی شده اند. به دلیل اینکه بیشتر کاغذها با پلاستیک پوشش دهی می‌شوند و کامپوزیت کردن و بازیافت لیوان های کاغذی معمول نیست اما برای موارد دیگری جز ظروف کاغذی بازیافت می‌گردند. در صورتیکه در طبیعت پوشش پلاستیکی به سختی تجزیه می شوند .

تغییرات بسیاری در تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی در طی چند دهه گذشته رخ داده است. بررسی آماری سازمان حفاظت از محیط زیست نشان می دهد که تولید کاغذ از سال ۲۰۰۷ بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به سال های قبل افزایش یافته است. بیش از یک میلیون کاغذ در سال ۲۰۰۷ تولید شده است که شامل ظروف و لیوان یکبار مصرف کاغذی می باشد که تقریبا همه آن ها دور انداخته شده اند و همچنین بیش از ۸۰۰٫۰۰۰ تن ظروف و لیوان پلاستیکی تولید شده است.

از مزایای لیوان یکبار مصرف کاغذی می توان به این مورد که آن ها می توانند زیست‌ تخریب‌ پذیر باشند اشاره نمود، که این به این معنا است که در طول زمان تجزیه می شوند بدون اینکه آسیبی به محیط زیست وارد کنند. به دلیل حجم بسار بالای لیوان ‌های تولید شده تأثیر آن ها بر روی دفن زباله نگران ‌کننده است. از لیوان‌ یکبار مصرف کاغذی می ‌توان برای نوشابه‌ های گرم و سرد استفاده کرد.

غالبا لیوان‌ یکبار مصرف کاغذی دارای لایه ای مومی‌ شکل هستند که برای افزایش دوام و ضد آب شدن آن ها استفاده می شود، اما این مواد می ‌توانند روند بازیافت لیوان ‌ها را سخت‌ تر نمایند. در ساخت لیوان های کاغذی و پلاستیکی می توان از مواد قابل بازیافت استفاده نمود که باعث صرفه ‌جویی در انرژی به دلیل عدم نیاز برای به دست آوردن مواد خام می ‌شوند. استفاده از لیوان یکبار مصرف کاغذی برای سلامت انسان ها و همچنین محیط زیست انسان ها مناسب تر می باشد.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 به دلیل اینکه از لیوان یکبار مصرف کاغذی برای نگهداری مایعات استفاده می شود پس ساختار این ظروف باید به گونه ای باشد که آب به داخل کاغذ نفوذ نکند. از این رو کاغذ لیوان کاغذی به شکل کلی نمی تواند یک مقوای ساده باشد و حتما باید یک طرف آن به مواد پلی اتیلن آغشته شده باشد. به این صورت که یک لایه نازک از مواد پلی اتیلن در قسمت داخلی لیوان یکبار مصرف کاغذی وجود دارد که مانع نفوذ آب به کاغذ می شود.

 

سبزکاپ

کاغذهای مورد استفاده برای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی

به دلیل اینکه از لیوان یکبار مصرف کاغذی برای نگهداری مایعات استفاده می شود پس ساختار این ظروف باید به گونه ای باشد که آب به داخل کاغذ نفوذ نکند. از این رو کاغذ لیوان کاغذی به شکل کلی نمی تواند یک مقوای ساده باشد و حتما باید یک طرف آن به مواد پلی اتیلن آغشته شده باشد. به این صورت که یک لایه نازک از مواد پلی اتیلن در قسمت داخلی لیوان یکبار مصرف کاغذی وجود دارد که مانع نفوذ آب به کاغذ می شود.

مواد اولیه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی

وجود پلی اتیلن در لیوان یکبار مصرف کاغذی موجب می شود برای تولید لیوان کاغذی از چسب استفاده نشود و تنها با استفاده از حرارت و هیترهای دستگاه تمام اتصلات اجزای لیوان کاغذی (قسمت هایی که باید به هم بچسبند) انجام شود.

در بازار لیوان کاغذی و در بازار کاغذ در کشور ما کاغذهای مختلفی برای تولید لیوان کاغذی موجود می باشد. کاغذهای موجود را می توان به دو دسته ی داخلی و خارجی تقسیم کرد که کاغذهای خارجی موجود در بازار را به سه دسته عمده کره ای ، هندی و چینی تقسیم کرد. قیمت این کاغذها بر اساس وزنشان محاسبه می شود که کمترین وزن 198 گرم و بیشترین وزن 250 گرم می باشد. استحکام لیوان کاغذی وابسته به وزن کاغذ می باشد. هرچه ضخامت کاغذ بیشتر باشد لیوان کاغذی محکم تر و هرچه ضخامت کمتر باشد لیوان کاغذی ضعیف تر است.

سایز های لیوان کاغذی

در حالت کلی ظروف یکبار مصرف کاغذی سایزهای مختلفی دارند که در بین این ظروف، لیوان کاغذی، دارای چند سایز کلی است که برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور معمول لیوان یکبار مصرف کاغذی با دو معیار سی سی و اُنس سنجیده می شود.

کوچکترین لیوان یکبار مصرف کاغذی که عموما برای مصارف تستر و سمپلینگ و …. استفاده می شود، لیوان کاغذی 70 سی سی می باشد که به آن لیوان کاغذی شات و یا 3 اُنس نیز گفته می شود. یک سایز بزرگ تر از لیوان کاغذی شات ، لیوان کاغذی 110 یا 120 سی سی هست که آن هم عموما برای اسپرسو و تستر استفاده می شود. سایز دیگر لیوان کاغذی 180 سی سی است که برای استفاده های گوناگونی در بازار موجود است.

اما سایز بعدی لیوان کاغذی که بیشترین استفاده و بیشترین محبوبیت را در بین سایزهای لیولن کاغذی دارد و همینطور پرفروش ترین لیوان کاغذی نیز محسوب می شود ، لیوان کاغذی 225 سی سی یا همان لیوان کاغذی 220 سی سی هست که سایز مرسوم لیوان کاغذی محسوب می شود. سایز 360 سی سی لیوان کاغذی، برای انواع نوشیدنی ها استفاده می شود. لیوان کاغذی 360 و 480 سی سی بیشتر در کافه ها و فست فود ها استفاده می شود. بزرگتر از این سایز نیز وجود دارد که می توان به لیوان کاغذی 560 و 640 سی سی است که تقریبا می توان گفت بزرگترین سایز لیوان کاغذی شمرده می شوند. بزرگتر از سایزهای ذکر شده در بالا، دیگر در گروه لیوان کاغذی جایی ندارند و در گروه پاپ کرن و سطل قرار می گیرند.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : شنبه 31 شهريور 1397
نظرات

 سبزکاپ

لیوان کاغذی تبلیغاتی

  1. آیا شما صاحب رستوران یا هتل هستید؟
  2. آیا شرکت شما قصد شرکت در نمایشگاه را دارد؟
  3. آیا شما شرکت تبلیغاتی می باشید؟
  4. آیا دارای مهد کودک هستید و قصد دارید برای جشن تولد کودکان از طرح های شاد و کودکانه روی لیوان کاغذی استفاده کنید؟
  5. آیا مایلید بر روی میزهای تالار شما تبلیغات شما و رستوران شما باشد آن هم بر روی لیوان کاغذی ؟
  6. شما چه انتظاری از یک لیوان کاغذی تبلیغاتی دارید ؟

برای چاپ هرگونه طرح روی لیوان کاغذی یکبار مصرف با ما تماس بگیرید.

لیوان های کاغذی تبلیغاتی . از جمله آیتم های تبلیغاتی است که این روزها در عرصه تبلیغات یا بهتر بگوییم تشریفات تبلیغاتی مورد توجه برندها و صاحبین محصول و خدمات قرار گرفته است، اما آنچه در این بازار آشفته تبلیغاتی سبز کاپ را از سایر تولید کنندگان لیوان کاغذی  یکبرا مصرف مجزا می‌سازد کیفیت ارزنده محصول و تمرکز قطعی برروی تولید اختصاصی است.متاسفانه استفاده از مرکب صنعتی و روند تولید نامطمئن و خارج از حیطه بهداشت و سلامت، در بین تولیدکنندگان این محصول بشدت رایج است که اگرچه قیمت نازلتری را برای مخاطبین فراهم می‌آورد ولیکن بروز عوارض غیرقابل جبرانی را در پی خواهد داشت.سبز کاپ با شعار هم سلامتی هم تبلیغاتی استفاده از مرکب گیاهی را در مسیرچاپ و تولید محصول را با لحاظ استانداردهای کیفیت و بهداشت وظیفه انسانی خود می‌داند و در این راستا سلامتی را بر کاهش نامعقول بهای کالا مقدم می‌شمارد.

با اندکی ارزانتر خریدن سلامتی را به دست فراموشی نسپاریم

 

مراحل آماده سازی های اولیه تا آماده سازی نهایی لیوان یکبار مصرف کاغذی

 

در مرحله اول كاغذهای گلاسه براق توسط دستگاه مخصوص روکش دار کردن، ماده پلی اتیلن را برروی کاغذ ها روكش می کنند . این ماده پلی اتیلن درواقع همان عاملی هست که سبب جلوگیری از نشت مایعات و بروز اشکالاتی از این قبیل میشود. شایان ذکر است: اگر كاغذ به صورت یك طرفه روكش شود به آن کاغذ سینگل و اگر به صورت دوطرفه روكشدار شوند آن را دابل می گویند . در خصوص تولیدات گروه سبزکاپ، این روند در معتبر ترین کارخانه تولید کاغذ لیوان کاغذی، در کشور کره جنوبی به سفارش گروه سبز کاپ انجام می پذیرد. که این امر سبب شده تا این مجموعه با آرامش خاطر به مشتریان ارجمند خود بهترین روند کیفیت و تولید لیوان کاغذی را ارائه دهد.

2- بعد طی روند روکشدار کردن با ماده پلی اتیلن، كاغذ روكشدار شده در ابعاد سفارش داده شده از سوی گروه سبز کاپ برش داده و به صورت شیت آماده سازی میشوند .

قابل ذکر است کاغذ در ابعاد 65×90 جهت آماده سازی بدنه چاپ لیوان کاغذی و رولی به عرض 7 سانتی متر جهت پلوم کردن کف لیوان کاغذی آماده میشود.

طرح لیوان کاغذی توسط تیم خبره و کاردان گروه نیک کاپ برروی یک قالب خاص که بخشی از قطاع یک دایره میباشد چیدمان و طراحی شده و در نهایت براساس تاییدیه نهایی از جانب مشتریان، جهت آماده سازی فیلم خروجی به لیتوگرافی ارسال میگردد.

بعد از آماده سازی چهار زینک مجزا برمبنای چهار رنگ اصلی چاپ، زینک ها برروی ماشین چاپ افست بسته شده و در حضور ناضر چاپ گروه نیک کاپ روند چاپ صورت میگیرد.

در نظر داشته باشید که مرکب مصرفی کارخانه نیک کاپ جهت چاپ لیوان کاغذی مرکب گیاهی و کاملا بدون ضرر می باشد که متاسفانه اکثر تولید کنندگان به دلیل هزینه های بالای مرکب بهداشتی به این امر متعهد نیستند و از مرکب صنعتی استفاده مینمایند که بسیار برای سلامتی فرد مصرف‌کننده مضر خواهد بود.

بدیهی است که در روند چاپ امکان اختلاف رنگی در حدود 10% با رنگی که در مانیتور مشاهده میفرمایید محتمل خواهد بود و این امر یک مقوله طبیعی است.

پس از انجام پروسه چاپ از دستگاه مخصوصی با عنوان لترپرس برای برش نهایی قالب لیوان کاغذی استفاده میشود و کاغذ چاپ شده را به اصطلاح به استروک یا همان کاغذ بدنه لیوان کاغذی تبدیل می نماید.

سپس استروک‌ها در کارخانه نیک کاپ آماده تولید نهایی می‌باشد. استروک ها با دستگاه های مخصوص تولید لیوان کاغذی به صورت تمام اتوماتیک و در محیطی کاملا بهداشتی و استریل روند تولید خود را می‌گذرانند.

برای هر دستگاه یك اپراتور كافی است، وظیفه این اپراتور قرار دادن كاغذ استروك شده لیوان کاغذی در محل ورودی دستگاه و سپس انتقال لیوان های تولید شده به دستگاه شیرینک میباشد .

در این مرحله دیگر تولید لیوان كاغذی به پایان رسیده و تنها بسته بندی آن در كارتن ها باقی مانده است که آن هم بعد از شیرینک، بسته های 50عددی در کارتن‌هایی با حجم 1000 عدد و سایز 40×40 و استحکام بالا جهت جلوگیری از بروز ضایعات حمل در حین ارسال به باربری جهت حمل به شهرستان ها، قرار می‌گیرند. همان طور كه در قسمت بالا توضیح داده شد تمامی مراحل با درنظر گرفتن استاندارد و کیفیت مطلوب صورت می‌پذیرند.

 

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : چهار شنبه 21 شهريور 1397
نظرات

  

 چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از متداول ترین و بهترین تبلیغات 

 

لیوان کاغذی تبلیغاتی امروز به دلیل مفید بودن برای طبیعت و مقاوم بودن در برابرنفوذ گرما و سرما بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی ارزان نسبت به نوع چاپ آن که بصورت چاپ عمومی و اختصاصی است، تعیین می گردد.

در دنیایی که امروزه ما در آن زندگی میکنیم استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کم تر و کم تر می شود و جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند.
از دلایلی که از ظروف پلاستیکی امروزه کمتر و کمتر می شود میتوان به مضر بودن آن برای انسان و محیط زیست نام برد . از این رو استفاده از وسایل کاغذی امروزه بسیار رواج پیدا کرده است از مهمترین و پرکاربردترین این ظرف های کاغذی می توان به لیوان کاغذی اشاره کرد.
 این لیوان های تبلیغاتی کاغذی از لایه ای مقاوم در برابر گراما و سرما مجهز می باشند که این پوشش از جنس پلی اتیلن است.این پلی اتیلن باعث می شود که کمترین میزان الودگی فیزیک و شیمیایی به لیوان کاغذی تبلیغاتی نفوذ نکند و در بازیافت سریع لیوان کاغذی  تبلیغاتی بسیار مفید است.
جنس لیوان کاغذی به شکلی است که براحتی میتوان روی آن چاپ لوگو و رنگ های تبلیغاتی خود را استفاده کرد و ازبازخورد بسیار عالی این لیوان های کاغذی تبلیغاتی نهایت استفاده را برد.
چاپ روی لیوان های کاغذی تبلیغاتی بصورت چاپ افست انجام می شود . که این چاپ برای تیراژ های 1000 تا 5000 بصورت چاپ عمومی (استفاده از چند فرم مختلف کنار هم)است و در کارهای با تیراژ بالاتر به دلیل بالارفتن قیمت چاپ لیوان تبلیغاتی، بصورت اختصاصی  می باشد.

 

کاربرد لیوان کاغذی تبلیغاتی 

از لیوان کاغذی تبلیغاتی می توان در هتل ها و رستوران ها و شرکت های دولتی و خصوصی و مراکر مختلف جعت بازاریابی و تبلیغات استفاده نمود.
از مزیت های دیگر لیوان های کاغذی تبلیغاتی به مقاومت آنها در برابر ورود مایعات گرم و سرد به داخل لیوان اشاره کرد. لیوان های کاغذی سریع در طبیعت تجزیه می شوند و براحتی می توان روی آنها طرح دلخواه خود را چاپ کنید. از جمله مزیت های دیگر لیوان های کاغذی میتوان به قیمت نسبت به طروف یکبار مصرف گیاهی اشاره کرد.

لیوان کاغذی چگونه بوجود آمد؟

درست اوایل قرن 20 بود که استفاده زیادی از لیوان های شیشه ای در همه مکان ها انجام میشد.این لیوان های شیشه ای باعث انتقال بیماری های مختلف میشدند.حتی چندین دانشمند استفاده از لیوان های شیشه ای در مدارس را مورد تحقیق قرار دادند و نتیجه این تحقیقات در مجله معروف آن زمان به چاپ رسید . در همان سال آمریکایی اقدام به تولید لیوان کاغذی نمودند و در سال 1908 موفق به تولید اولین لیوان کاغذی شدند. از همان سال اولین نمونه های این لیوان هارا در قطارها مورد استفاده قرار دادند. کمک کم در سال 1917 لیوان های شیشه ای جای خود را به لیوان های کاغذی دادند . پس از تحقیقات بسیار که در سال های بعد انجام شد به این نتیجه رسیدند که هزینه استفاده از لیوان های شیشه ای 6 برابر هزینه استفاده از لیوان های کاغذیست.ثمره این تحقیقات راه افتادن کارخانه های تولید لیوان های کاغذی در کشورهای فرانسه و المان و چین بود.

 

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : دو شنبه 12 شهريور 1397
نظرات

 سبزکاپ با هدف توسعه فرهنگ استفاده از ظروف کاغذی توسط تعدادی از تعمیرکاران باسابقه و فعالان در زمینه تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی و فروش دستگاه لیوان کاغذی با مدیریت عالی (تولید ماشین آلات ظروف یکبارمصرف) تشکیل شده است،که اعتماد شمارا را نسبت به دستگاههای ارایه شده در این شرکت تضمین میکند .

خدمات جدید سبزکاپ :

  • تولید لیوان کاغذی با چاپ اختصاصی
  • اگر به دنبال سرمایه گذاری سود اور هستید سبزکاپ پیشنهاد مطمئنی است ، با ما تماس بگیرید تا توضیحات مربوطه را در اختیار شما قرار بدهیم
  • فروش ویژه ی ظروف یکبارمصرف کاغذی: اگر به دنبال تهیه ی ظروف یکبارمصرف کاغذی برای محالس و مراسم خود هستید بهتر است بدون تماس با واسطه با ما تماس بگیرید ومحصول مورد نظر را مستقیما و بانازلترین قیمت خریداری کنید.
    طرح اختصاصی روی لیوان:امروزه حرف اول را در بازار یابی و فروش محصولات را تبلیغات میزند.لیوان کاغذی قابلیت چاپ تبلیغاتی را دارد و شما میتوانید لوگوی خود را برای ما ارسال کرده و لیوان  یکبارمصرف کاغذی را با طرح اختصاصی خود ظرف چند روز از ما تحویل بگیرید.

 

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : دو شنبه 5 شهريور 1397
نظرات

 sabzcup

لیوان ‌های کاغذی و نوشیدنی های داغ همواره به هم مرتبط می باشند. با اضافه کردن مقدار کمی از خاک رس به ته لیوان و چرخاندن سریع آن، خاک رس به منافذ دیواره ها نفوذ کرده و باعث ضد آب شدن لیوان یکبار مصرف کاغذی می ‌گردد، اگرچه این امر کمی مزه و بوی مقوا را تغییر می‌ دهد.

لیوان یکبار مصرف کاغذی برای نوشیدنی های سرد، یکسان عمل نمی‌ کند و بسته به چگالش، اشکال بیرونی لیوان کاغذی را بی ثبات می ‌کند. به منظور برطرف کردن این مشکل لایه بیرونی و درونی را با موم می پوشانند.

چاپ لیوان کاغذی

چاپ طرح یا آرم و لوگوی شرکتتان بر روی لیوان یکبار مصرف کاغذی در زمینه بهتر شدن تبلیغات شرکتتان شما را یاری خواهد کرد. یکی از نکات مهم برای چاپ لیوان کاغذی و چاپ لیوان تبلیغاتی، نوع مصرف آن می‌ باشد که بسته به گرم یا سرد بودن نوشیدنی از طرح ‌ها و رنگ‌های مختلفی استفاده می شود.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

استفاده از لیوان کاغذی تبلیغاتی می ‌تواند روشی مؤثر برای تبلیغ نام تجاری شما باشد که با چاپ لوگو یا عکس برندتان بر روی لیوان کاغذی تبلیغاتی می ‌توانید پیام شرکتتان را به مخاطبان خود برسانید. لیوان کاغذی تبلیغاتی جزء کالاهای تبلیغاتی کم هزینه می‌ باشد و از آن می‌ توان در همایش‌ ها، رستوران‌ ها، نمایشگاه‌ ها و ... استفاده کرد.

دستگاه طراحی عمومی و طراحی اختصاصی بر روی لیوان یکبار مصرف کاغذی

برای پرینت شکل و رنگ روی لیوان یکبار مصرف کاغذی از بلوک های پلاستیکی نصب شده روی سیلندر با رنگ های مختلف استفاده می ‌کنند. منطبق کردن رنگ‌ها و پرینت اشکال پیچیده مشکل بوده ولی سیستم فلکسوگرافی (flexography) این مشکل را حل کرده و چاپ طرح های پیچیده ی عمومی و اختصاصی را میسر ساخته است که برای تیراژ بالای 10000 استفاده می ‌شود .روش چاپ مستقیم (dirextxprinting) در تیراژ پایین ‌تر از 1000 مورد استفاده قرار می‌ گیرد .جوهرهای رنگی بهینه شده اند و پایه های آبی دارند، سمی و مضر نیستند و از پاک شدن در حرارت های بالا مصون هستند.

دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی لوژو، یک وسیله ی مجهز و ایده آل برای تولید لیوان کاغذی نوشیدنی، کاپ های بستنی و دیگر ظروف مخروطی شکل می باشد. این دستگاه تمام اتوماتیک است و برای تولید لیوان کاغذی تک جداره سازگار با محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد و تمام مراحل تغذیه کاغذ، دوخت دیواره ی لیوان کاغذی، پانچ رول کف لیوان کاغذی، هیتر کردن لیوان کاغذی، رول کردن لیوان کاغذی، لبه دار کردن لیوان کاغذی، گرد کردن لیوان کاغذی و قطع کردن تولید لیوان کاغذی را  اجرا می نماید.

دستگاه تولید لیوان کاغذی داکیو در حال حاضر بهترین مدل از دستگاه های تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی در کشور می باشد. بزرگ ترین تولید کنندگان لیوان کاغذی به اتفاق این دستگاه را به لحاظ کیفیت, دقت, عملکرد صحیح و ساخت مهندسی مورد تأیید قرار داده و در حال حاظر از این دستگاه برای تولید لیوان کاغذی استفاده می کنند.

سبزکاپ در راستای تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی و همچنین تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف مانند دستگاه تولید بشقاب کاغذی مشغول به فعالیت می باشد. از جمله تولیدات سبزکاپ می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی ، لیوان کاغذی تبلیغاتی ، و بشقاب های کاغذی اشاره نمود. همچنین این تولیدی خدماتی همچون چاپ لیوان کاغذی و چاپ لیوان تبلیغاتی را هم ارئه می نماید. چنانچه مایل به سفارش محصولات سبزکاپ می باشید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس:

0912-3038918 - 0935-1773099

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : یک شنبه 4 شهريور 1397
نظرات

 sabzcup

تولید ظروف یکبار مصرف به خصوص نوع کاغذی آن بسیار سودآور است و در آینده ‌ای نزدیک نیز گسترش بیشتری خواهد یافت. با این همه نمی ‌توان از حرکت‌ هایی که برای تولید ظروف یکبار مصرف با مواد اولیه گیاهی می ‌شود نیز غافل بود.

برخی گزارش‌ ها و خبر‌ها حاکی از این است که مواد پلاستیکی تا ۳۰۰ سال در طبیعت باقی می ‌ماند و برخی دیگر خبر از ۵۰۰ سال می‌ دهد که این ظروف در طبیعت باقی می ‌مانند و تجزیه نمی ‌شوند. با این حال بدون توجه به اینکه کدام عدد به واقعیت نزدیک ‌تر است باید بدانیم که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی اتفاق نا خوشایند دهه ‌های اخیر جهان است که نه‌ تنها در ایران ، بلکه در سایر نقاط دنیا سوژه بسیاری از فعالان محیط‌ زیست است. در حال حاضر استفاده از پلاستیک برای تولید ظروف یکبار مصرف در دنیا در حال فراموشی است و در ایران نیز قدم ‌های اولیه برداشته شده است.

مواد تشکیل ‌دهنده ظروف پلاستیکی

در ساخت ظروف پلاستیکی مختلف، مواد پلیمری متفاوتی به کار می رود. به‌ عنوان مثال شیشه های نوشابه ‌های گازدار از پلی ‌اتیلن تترا فتالات و شیشه شیر کودکان از پلی‌ کربنات ساخته می‌ شوند. مواد اولیه ظروف بسته ‌بندی لبنیات را پلی ‌اتیلن ، پلی ‌پروپیلن و پلی‌ استایرن تشکیل می‌دهند. در ساخت ظروف یکبار مصرف از مواد پلی‌ پروپیلن و پلی ‌استایرن هم استفاده می ‌شود.

موارد استفاده از ظروف یکبار مصرف

یک کارشناس بهداشتی در خصوص موارد استفاده از ظروف یکبار مصرف، معتقد است که هر نوع از ظروف یکبار مصرف مناسب استفاده خاصی است، به طور مثال: «ظروف یکبار مصرف شفاف و بدون رنگ تنها برای غذا‌ها و نوشیدنی ‌های سرد مناسب هستند. ظروف یکبار مصرف سفید و فوم ‌دار برای مواد‌ غذایی سرد، گرم (با دمای پایین حدود ۶۵ درجه سانتی ‌گراد) و مرطوب مناسب هستند. و برای مواد‌ غذایی داغ ترجیحا از فویل‌ های آلومینیومی استفاده شود.» او همچنین با تأکید بر اینکه لیوان‌ یکبار مصرف کاغذی از لیوان های پلاستیکی بسیار مناسب‌ تر هستند می ‌افزاید: «از لیوان‌ های کاغذی (سلولزی) برای نوشیدن مایعات داغ استفاده نمایید.»

رایج ‌ترین این محصولات در طول سال ها «لیوان یکبار مصرف» است. اگر از اعیاد و مناسبت ‌های مذهبی که اولین مصرف‌ کننده ظروف یکبار مصرف برای سرو غذا در سال های اخیر بوده است بگذریم، لیوان‌ های یکبار مصرف در تمامی فصول سال مشتریان خود را دارد.

ظروف یکبار مصرف گیاهی

در سال ‌های اخیر استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در دنیا رشد چشمگیری داشته است. مضراتی که به سبب استفاده از این ظروف بر روی سلامت افراد مصرف ‌کننده و محیط ‌زیست پدیدار شد، موجب شد برخی کشورها تحقیقاتشان را برای پیدا کردن جایگزینی مناسب برای این ظروف آغاز کنند که در همین راستا موفق شدند با دستیابی به فناوری جدید، ظروف یکبار مصرف گیاهی را تولید کنند و آن ها را جایگزین ظروف پلاستیکی نمایند.

مواد تشکیل دهنده ظروف یکبار مصرف گیاهی

ظروف یکبار مصرف گیاهی غالبا از نشاسته ذرت و گندم، برنج، سیب ‌زمینی و نیشکر تهیه می‌شوند، گرچه کمی گران ‌تر از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی می باشند،مزایای آن هم بیشتر از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی می باشد. این نوع ظروف نه ‌تنها مواد سمی و شیمیایی ندارند بلکه پس از دور انداخته شدن طی چندین ماه در خاک تجزیه شده و حتی قابلیت استفاده برای خوراک دام را دارند. در دنیا ضایعات ظروف یکبار مصرف گیاهی را آسیاب کرده و برای خوراک دام استفاده می‌کنند، ضمنا این ظروف پایه طبیعی دارند و هیچ گونه مشکلی در برابر حرارت، نور آفتاب و یخ‌ زدگی ندارند.

شرکت سبزکاپ تولید کننده و فروشنده ظروف کاغذی یکبار مصرف می باشد. از جمله فعالیت های این شرکت می توان به تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی ، لیوان کاغذی تبلیغاتی ، چاپ لیوان کاغذی ، چاپ لیوان تبلیغاتی و تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف اشاره نمود. برای سفارش کالای خود با ما تماس بگیرید.

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : پنج شنبه 18 مرداد 1397
نظرات

 

  •  
  • جلوگیری از نفوذ مایعات (از جمله چای داغ و یا قهوه ی داغ) به سطح خارجی لیوان کاغذی در صورتی که وقتی ما چای داغ را در لیوان پلاستیکی میریزم دیده شده است که در بسیاری از مواقع یا لیوان پلاستیکی آب می شود و یا حرارت دست ما را می سوزاند
  • .وزارت بهداشت ایران وسازمان محیط زیست ایران به تازگی به دنبال وضع قوانینی هستند که استفاده از لیوان یکبار مصرف پلاستیکی را ممنوع نمایند.
  • لیوان کاغذی پس از استفاده بهتر قابل بازیافت است و کمتر به محیط زیست صدمه وارد می نماید
  • .بر روی لیوان های کاغذی می توان طراحی ها و نوشتهای دلخواه خود را چاپ کرد تا هم جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم زیباتر به نظر می رسد.

 درهمین راستا شرکت تولیدی سبز کاپ افتخار دارد با تولید و فروش محصولات یکبار مصرف کاغذی از جمله لیوان یکبار مصرف کاغذی و لیوان کاغذی تبلیغاتی و هم چینین فراهم اوردن خدمات مرتبط مانند چاپ لیوان کاغذی و چاپ لیوان تبلیغاتی و در صورت تمایل و علاقه برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در این بخش را دارند با تولید ماشین الات ظروف یکبار مصرف  تمامی خدمات مرتبط با این بخش را در اختیار شما بگذارد برای خرید از ما میتوانید با ما تماس بگیرید

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : دو شنبه 15 مرداد 1397
نظرات

 

سبزکاپ

امروزه رو اوردن به ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی به نسبت پلاستیکی با استقبال بیشتری همراه شده است از این رو ذکر نکاتی راجع به این نوع از ظروف خالی از لطف نمیباشد :

1- یکی از مهم ترین ویژگی های ظروف و لیوان های کاغذی یک‌بار مصرف قابلیت تجزیه است، ولی لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف تجزیه پذیر نیستند و سال های بسیاری طول می کشد تا شاید تجزیه شوند. همین امر، نگرانی افراد مسئول را برای تولید انبوه محصولات پلاستیکی افزایش داده است.

2- محققان اعلام کرده اند که نوشیدن هر نوع نوشیدنی گرم و سرد در لیوان های کاغذی یکبار مصرف اشکالی ندارد. لیوان های کاغذیاغلب نوعی پوشش مومی شکل به دور خود دارند تا دوام آنها افزایش یابد و کیفیت موادی که داخل آنها ریخته می شوند تغییر نکند.
 
3- توصیه می شود که از مصرف نوشیدنی های داغ و گرم در ظروف و لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف خودداری کنید .برخی از کارشناسان معتقدند که در اثر گرما ممکن است برخی از مواد شیمیایی و سمی و سرطان زا  از محصولات پلاستیکی وارد محتویات نوشیدنی شود و به بدن فرد وارد شود و زمینه مناسبی را برای ابتلا به انواع سرطان ها ایجاد کند. اما برخی کارشناسان این مطلب را قبول ندارند.
اگر به سلامتی خودتان اهمیت می دهید، به دلیل احتمال خطری که در اثر مصرف نوشیدنی یا غذای داغ در ظروف و لیوان های پلاستیکی ایجاد می شود، از این کار خودداری کنید
4- از لحاظ قیمت و هزینه، محصولات و ظروف ساخته شده از کاغذ به نسبت گران‌تر از محصولات پلاستیکی هستند اما باید در نظر داشت که با وجود گران تر بودن، حفظ سلامتی انسان ها از هر چیز مهم تر می باشد.
5- لیوان های کاغذی در مقایسه با لیوان های پلاستیکی گرما را کمتر از خود عبور می دهند. بنابراین هنگامی که نوشیدنی داغ در داخل لیوان کاغذی ریخته می شود، راحت‌تر می توان آن را در دست گرفت.

درهمین راستا شرکت تولیدی سبز کاپ افتخار دارد با تولید و فروش محصولات یکبار مصرف کاغذی از جمله لیوان یکبار مصرف کاغذی و لیوان کاغذی تبلیغاتی و هم چینین فراهم اوردن خدمات مرتبط مانند چاپ لیوان کاغذی و چاپ لیوان تبلیغاتی و در صورت تمایل و علاقه برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در این بخش را دارند با تولید ماشین الات ظروف یکبار مصرف  تمامی خدمات مرتبط با این بخش را در اختیار شما بگذارد برای خرید از ما میتوانید با ما تماس بگیرید

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : شنبه 13 مرداد 1397
نظرات

  

سبزکاپ

سود حاصل از فروش ۶۰ هزار عدد لیوان تولید شده ۳۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود که البته باید هزینه‌های حمل و نقل مواد اولیه، حمل و نقل کالای تولیدی، اجاره جا و مکان و هزینه جاری همانند برق و آب و گاز را در فهرست هزینه‌ها قرار داد.

در همین راستا شرکت تولیدی سبز کاپ افتخار دارد با تولید و فروش محصولات یکبار مصرف کاغذی از جمله لیوان یکبار مصرف کاغذی و لیوان کاغذی تبلیغاتی و هم چینین فراهم اوردن خدمات مرتبط مانند چاپ لیوان کاغذی و چاپ لیوان تبلیغاتی و در صورت تمایل و علاقه برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در این بخش را دارند با تولید ماشین الات ظروف یکبار مصرف  تمامی خدمات مرتبط با این بخش را در اختیار شما بگذارد برای خرید از ما میتوانید با ما تماس بگیرید 

 

سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف

تعداد بازدید از این مطلب: 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید
گروه تولیدی صنعتی سبزکاپ فعالیت خود را از سال 88 در زمینه ساخت قطعات و قالب های ظروف کاغذی شروع کرد که شامل: انواع لیوان کاغذی در سایزهای متفاوت،بشقاب و پیش دستی کاغذی،لیوان چای، ساخت دستگاه پیش دستی با مکانیزم هیدرولیک می باشد. این شرکت با فروش بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های یک بار مصرف کاغذی و واردات دستگاه های فوق در زمره شرکت های معتبر فروشنده مستقیم ماشین آلات می باشد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود